Jepsepahtu ( @jepsepahtu ) Instagram Profile

jepsepahtu

Jepsepahtu

For show call +60 13 667 4050 @sariyanti @dariyainaraofficial #anakabah

  • 826 posts
  • 4.1m followers
  • 29 following

Jepsepahtu Profile Information

  • Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Semua πŸ™πŸ»β€οΈ
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Semua πŸ™πŸ»β€οΈ

  •  217,000  760  2 weeks ago
  • Diizin Tuhan bertemu lagi πŸ˜’πŸ™‹πŸ»β€β™‚οΈ
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Diizin Tuhan bertemu lagi πŸ˜’πŸ™‹πŸ»β€β™‚οΈ

  •  53,000  158  2 weeks ago
  • Faham... sekarang ni kalau hidangkan apa pun semua tak jalan kan?? Tau.. sebab hati tu cuma nak balik kg je kan?? 😭😭 Tapi masalah nya benda ni dah record, nak tak nak korang kena layan πŸ˜†. Malam ni ye Juys! pukul 9 di Astro Warna #sepahtureunionalpuasa2020
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Faham... sekarang ni kalau hidangkan apa pun semua tak jalan kan?? Tau.. sebab hati tu cuma nak balik kg je kan?? 😭😭 Tapi masalah nya benda ni dah record, nak tak nak korang kena layan πŸ˜†. Malam ni ye Juys! pukul 9 di Astro Warna #sepahtureunionalpuasa2020

  •  15,000  92  2 weeks ago
  • Adakah anda merindui kami? Jangan lupa Malam ni  untuk menyaksikan #SepahtuReunionAlPuasa2020 bersama dengan artist jemputan @afifahnasir93 & @dianarafar yang bertajuk β€œSatu Peluang” pada pukul 9.00 Malam di Astro Warna (CH127) & Warna HD (CH107)! Anda juga boleh strim program ini menggunakan telefon pintar dengan memuat turun aplikasi Astro GO secara PERCUMA sekarang!
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Adakah anda merindui kami? Jangan lupa Malam ni untuk menyaksikan #SepahtuReunionAlPuasa2020 bersama dengan artist jemputan @afifahnasir93 & @dianarafar yang bertajuk β€œSatu Peluang” pada pukul 9.00 Malam di Astro Warna (CH127) & Warna HD (CH107)! Anda juga boleh strim program ini menggunakan telefon pintar dengan memuat turun aplikasi Astro GO secara PERCUMA sekarang!

  •  15,000  193  3 weeks ago
  • Aku dibesarkan dengan ceramah Ustaz ini dari zaman tape dan kaset lagi. Dia diantara sebab juga aku suka dengar ceramah agama. Selain Almarhum Tok Guru Nik Aziz, ini juga salah seorang idola aku. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Al-fatihah..
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Aku dibesarkan dengan ceramah Ustaz ini dari zaman tape dan kaset lagi. Dia diantara sebab juga aku suka dengar ceramah agama. Selain Almarhum Tok Guru Nik Aziz, ini juga salah seorang idola aku. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Al-fatihah..

  •  50,000  140  4 weeks ago
  • Sabar la Leha.. semua org tak dapat balik 😩😭
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Sabar la Leha.. semua org tak dapat balik 😩😭

  •  112,000  1,362  1 month ago
  • Tak yah fefeeling model kot.. Pampers dah penuh tu 🀣. Happy birthday anak abah @dariyainaraofficial ❀️. Moga sentiasa berada dalam perlindungan Allah berserta dgn rahmatNya.. Aamiin
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Tak yah fefeeling model kot.. Pampers dah penuh tu 🀣. Happy birthday anak abah @dariyainaraofficial ❀️. Moga sentiasa berada dalam perlindungan Allah berserta dgn rahmatNya.. Aamiin

  •  214,000  659  1 month ago
  • Untuk orang seperti saya yang sentiasa membuat kesilapan. Mohon diampunkan segala salah silap saya dan keluarga . Moga ramadhan kali ini menjadi titik permulaan untuk kita berubah ke arah kebaikan. Marhaban Ya Ramadhan ❀️
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Untuk orang seperti saya yang sentiasa membuat kesilapan. Mohon diampunkan segala salah silap saya dan keluarga . Moga ramadhan kali ini menjadi titik permulaan untuk kita berubah ke arah kebaikan. Marhaban Ya Ramadhan ❀️

  •  52,000  98  1 month ago
  • Sudah mengenal dengan tepat Tak tahu nak letak kat mana tempat Mana lemang mana ketupat  Yang mana zat yang mana sifat
  • @jepsepahtu Profile picture

    @jepsepahtu

    Sudah mengenal dengan tepat Tak tahu nak letak kat mana tempat Mana lemang mana ketupat Yang mana zat yang mana sifat

  •  107,000  928  1 month ago